Voordelig abonnement Eenvoudig opzegbaar Snelle lervertijd Hoge beoordeling
Beschermingsmiddelen bestellen

Waar wil je meer over weten?

Over Elke hond gezond

Hoe is Elke hond gezond ontstaan?

Henry van de Bovenkamp, de oprichter van Elke hond gezond heeft een grote passie voor honden en heeft een honden-uitlaatservice. Hij merkte dat hondenbazen regelmatig hun hond vergaten te behandelen tegen vlooien, teken en wormen. Met de service van Elke hond gezond is dit nu verleden tijd.

Hoe werkt Elke hond gezond?

Elke hond gezond biedt naast losse producten ook een abonnement waarmee jouw hond het hele jaar is beschermd tegen vlooien, teken en wormen. Het unieke aan onze service is dat je de beschermingsmiddelen automatisch krijgt opgestuurd zodra jouw hond behandeld moet worden. Na aanmelding voor een abonnement hoef jij alleen nog maar de opgestuurde beschermingsmiddelen bij jouw hond op te brengen of toe te dienen.

Met welke producten werken jullie?

Flea Free – een spot-on oplossing voor honden en werkt tegen vlooien en teken. Flea Free gaat tevens de ontwikkeling van de vlo tegen en verkleint hiermee de kans op herbesmetting.

Advantix – een snelwerkend middel met een tweevoudige werking: het doodt vlooien, teken en luizen. Daarnaast werkt het afwerend tegen teken, muggen, zandvliegen en stalvliegen.

STOP! Animal bodyguard – een 100% natuurlijk en hypoallergeenmiddel dat vlooien- en teken weert, waarmee het immuunsysteem niet verder geprikkeld wordt.

No worm pro – ontwormingstabletten, met als werkzame bestanddelen Milbemycine oxime en Praziquantel, werken tegen long- en hartworminfecties en bestrijdt zweepwormen, haakwormen, spoelwormen en lintwormen. Door de vleessmaak is de tablet makkelijk toe te dienen.

Milbemax – ontwormingstabletten, met als werkzame bestanddelen Milbemycine oxime en Praziquantel, werken tegen long- en hartworminfecties en bestrijdt zweepwormen, haakwormen, spoelwormen en lintwormen.

Panacur – ontwormingstabletten, met als werkzaam bestanddeel Fenbendazol is geschikt voor puppy’s. Daarnaast draagt dit middel bij aan het herstel bij problemen ten gevolge van Giardia.

PUUR Natuur – deze middelen zijn 100% natuurlijk en het merk focust op gezondheid en het voorkomen van ziektes. Op dit moment bestaat ons aanbod uit: PUUR Spondy, Puur Hotspot, PUUR Tranquil en PUUR Pollen.

Wat kost een abonnement?

Dit is afhankelijk van het gewicht van jouw hond en de gekozen beschermingsmiddelen. De laagste abonnementsprijs is 7,99 per maand. Je kunt je hier aanmelden en zien wat het kost om jouw hond het hele jaar te beschermen. In de laatste stap besluit je pas of je echt een abonnement wilt afsluiten.

Hoe vaak krijg ik de beschermingsmiddelen thuisgestuurd?

Je krijgt elke maand of elke twee maanden een pipet Flea Free spot-on Hond of Advantix, afhankelijk van jouw gekozen product. En als je daarvoor kiest 4 x per jaar een ontwormingstablet (geadviseerd door dierenartsen) van No Worm Pro of  Milbemax.

Hoe kan ik mij aanmelden voor een abonnement?

Klik hier om je aan te melden en beantwoord een paar vragen over je hond, de gewenste beschermingsmiddelen en jezelf voor de juiste samenstelling van je abonnement. Na afronding van je bestelling krijg je de producten ongeveer binnen 4 werkdagen thuisgestuurd.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan een abonnement afsluiten?

Nee, op dit moment bieden wij onze service alleen aan in Nederland.

Ik heb vlooien op en in mijn meubels, hebben jullie hier ook producten voor?

Nee, Elke hond gezond richt zich vooralsnog op de preventie van dit soort situaties.

Voor hoelang sluit ik een abonnement af?

Je sluit het abonnement af voor onbepaalde tijd. Je kunt echter maandelijks je abonnement pauzeren of opzeggen.

Producten

Met welke producten werken jullie?

Flea Free – een spot-on oplossing voor honden en werkt tegen vlooien en teken. Flea Free gaat tevens de ontwikkeling van de vlo tegen en verkleint hiermee de kans op herbesmetting.

Advantix – een snelwerkend middel met een tweevoudige werking: het doodt vlooien, teken en luizen. Daarnaast werkt het afwerend tegen teken, muggen, zandvliegen en stalvliegen.

STOP! Animal bodyguard – een 100% natuurlijk en hypoallergeenmiddel dat vlooien- en teken weert, waarmee het immuunsysteem niet verder geprikkeld wordt.

No worm pro – ontwormingstabletten, met als werkzame bestanddelen Milbemycine oxime en Praziquantel, werken tegen long- en hartworminfecties en bestrijdt zweepwormen, haakwormen, spoelwormen en lintwormen. Door de vleessmaak is de tablet makkelijk toe te dienen.

Milbemax – ontwormingstabletten, met als werkzame bestanddelen Milbemycine oxime en Praziquantel, werken tegen long- en hartworminfecties en bestrijdt zweepwormen, haakwormen, spoelwormen en lintwormen.

Panacur – ontwormingstabletten, met als werkzaam bestanddeel Fenbendazol is geschikt voor puppy’s. Daarnaast draagt dit middel bij aan het herstel bij problemen ten gevolge van Giardia.

PUUR Natuur – deze middelen zijn 100% natuurlijk en het merk focust op gezondheid en het voorkomen van ziektes. Op dit moment bestaat ons aanbod uit: PUUR Spondy, Puur Hotspot, PUUR Tranquil en PUUR Pollen.

Ik wil meer informatie over Advantix

Klik hier voor alle product informatie over Advantix.

Ik wil meer informatie over Flea Free spot-on Hond

Klik hier voor alle product informatie over Flea Free spot-on Hond.

Ik wil meer informatie over Milbemax

Klik hier voor alle product informatie over Milbemax.

Ik wil meer informatie over No Worm Pro

Klik hier voor alle product informatie over No Worm Pro.

Ik wil meer informatie over Panacur

Klik hier voor alle product informatie over Panacur.

Ik wil meer informatie over STOP! Animal Bodyguard Aromatherapie

Klik hier voor alle product informatie over STOP! Animal Bodyguard Aromatherapie.

Ik wil meer informatie over PUUR Natuur

Klik hier voor alle productinformatie over PUUR Natuur.

Ik wil graag overstappen naar een ander beschermingsmiddel. Kan dit?

Ja, dit kan, ga naar inloggen en kies abonnement wijzigen.

Kan ik de producten ook ergens ophalen?

Nee, wij kunnen de producten alleen naar je opsturen.

Verzendingen

Hoe vaak krijg ik de beschermingsmiddelen thuisgestuurd?

Je krijgt elke maand of elke twee maanden een pipet Flea Free spot-on Hond of Advantix, afhankelijk van jouw gekozen product. En als je daarvoor kiest 4 x per jaar een ontwormingstablet (geadviseerd door dierenartsen) van No Worm Pro of  Milbemax.

Werken jullie met vaste verzendmomenten?

Ja, wij versturen de producten elke vrijdag en dinsdag (72 uurs zending).

Wanneer krijg ik mijn volgende levering?

Je volgende levering krijg je ongeveer 1 maand na je eerste bestelling.

Bijvoorbeeld:
Je eerste bestelling/betaling heb je gedaan op de 10e van de maand, vervolgens zal je elke maand tussen de 14e en 17e van de maand je nieuwe producten ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde producten in huis heb?

Heb je voor 18:00 uur besteld, dan verzenden wij dezelfde dag.

Over het algemeen heb je de producten binnen 1 a 2 werkdagen in huis.

Als het abonnementsgeld is afgeschreven, hoelang duurt het dan voordat ik de producten in huis heb?

Na afschrijving van je maandelijkse abonnementsgeld duurt het ongeveer 4 werkdagen voor de beschermingsmiddelen in je brievenbus vallen.

Ik heb al wel betaald maar heb de producten nog niet binnen. Wat nu?

Nadat we hebben geïncasseerd, de eerste keer via iDeal en daarna via automatische incasso gaan we gelijk met je bestelling aan de slag. Je hebt de producten ongeveer 4 werkdagen na je betaling op je deurmat.

Moet ik thuis blijven voor de levering?

Nee, onze zending past door je brievenbus.

Kan ik jullie zending volgen via track and trace?

Nee, onze zending heeft geen track en trace code.

Retourneren

Hoe kan ik een product retour sturen?

Wil je een artikel retourneren (of ruilen), dan is dit uiteraard mogelijk. Wij hanteren een termijn van 14 dagen als zichttermijn, die in gaat op de dag dat je de artikelen ontvangt en eindigt 14 dagen daarna.
Download hier ons retour formulier.

Retourneren of ruilen van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden, voor zover redelijkerwijs mogelijk:

  • De zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen is nog niet verstreken
  • Artikel(en) is/zijn ongedragen (passen is uiteraard mogelijk)
  • Artikel(en) is/zijn onbeschadigd
  • Artikel(en) is/zijn voorzien van aangehechte labels en/of stickers
  • Artikel(en) is/zijn verpakt in originele verpakking met bijgeleverde garantiebewijzen en gebruiksaanwijzingen
  • Artikel(en) is/zijn voorzien van eventuele actieartikelen die je bij de bestelling hebt ontvangen

 

Betalingen

Wat kost een abonnement?

Dit is afhankelijk van het gewicht van jouw hond en de gekozen beschermingsmiddelen. De laagste abonnementsprijs is 7,99 per maand. Je kunt je hier aanmelden en zien wat het kost om jouw hond het hele jaar te beschermen. In de laatste stap besluit je pas of je echt een abonnement wilt afsluiten.

Met welke betaalopties werken jullie?

Wij werken alleen met de optie automatische incasso. Hiervoor vragen we jou de eerste maand via iDeal te betalen. Hiermee geef je ons direct een machtiging om maandelijks het maandbedrag van jouw rekening af te schrijven.

Wanneer schrijven jullie het volgende maandbedrag af?

We schrijven het volgende maandbedrag ongeveer 1 maand na je eerste bestelling af.

Waarom moet ik de eerste zending direct via iDeal afrekenen?

Hiermee geef je ons toestemming om het maandbedrag automatisch van jouw bankrekening te incasseren.

Waarom werken jullie alleen met automatische incasso?

Met automatische incasso kunnen we jou helemaal ontzorgen. Het enige dat jij nog hoeft te doen, is je hond met de beschermingsmiddelen te behandelen. Easy toch?

Is het mogelijk om het incassomoment te wijzigen?

Nee, helaas kan het moment van afschrijven van je bankrekening niet gewijzigd worden.

Jullie hebben wel afgeschreven terwijl ik mijn abonnement heb opgezegd. Wat nu?

Je kunt jouw abonnement te allen tijde per direct stopzetten (pauzeren of beëindigen). 

Mogelijk kruiste jouw opzegging de maandelijkse afschrijving. In dat geval krijg je de beschermingsmiddelen nog eenmaal thuisgestuurd. Daarna stopt het automatisch tot het moment dat je hebt hervat of een nieuw abonnement neemt.

Controleer of je abonnement is opgezegd. Ga hiervoor naar inloggen mijn abonnement.

Ik had onvoldoende saldo op mijn rekening wat nu?

Wij proberen het maandbedrag na 48 uur nog een keer af te schrijven. Lukt dit dan nog niet, dan doen we na opnieuw 48 uur nog een laatste poging om te incasseren. Kunnen we het maandbedrag ook dan niet afschrijven? Dan wordt je abonnement automatisch beëindigd.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Je kunt je rekeningnummer wijzigen door in te loggen op jouw account.

Hoe kan ik jullie afschrijvingen stoppen?

Je kunt je abonnement op elke gewenst moment pauzeren of stopzetten. Ga hiervoor naar inloggen/mijn abonnement.

Heb ik jullie toestemming gegeven voor de maandelijkse incasso?

Ja, bij je eerste bestelling heb je een iDeal betaling gedaan. Hiermee heb je ons toestemming gegeven om het maandbedrag automatisch af te schrijven.

Als het abonnementsgeld is afgeschreven, hoelang duurt het dan voordat ik de producten in huis heb?

Na afschrijving van je maandelijkse abonnementsgeld duurt het ongeveer 4 werkdagen voor de beschermingsmiddelen in je brievenbus vallen.

Wijzigingen

Ik wil graag overstappen naar een ander beschermingsmiddel. Kan dit?

Ja, dit kan, ga naar inloggen en kies abonnement wijzigen.

Ik ga verhuizen, waar kan ik mijn adres wijzigen?

Ga naar inloggen en kies gegevens wijzigen.

Ik denk dat iemand anders mijn inloggegevens heeft. Wat nu?

Ga naar inloggen en kies voor wachtwoord wijzigen. Doe dit ook bij andere accounts waar je dezelfde combinatie gebruikt.

Ik heb een verkeerd adres opgegeven bij mijn aanmelding, hoe kan ik dit oplossen?

Ga naar inloggen op je eigen account en kies gegevens wijzigen.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Je kunt je rekeningnummer wijzigen door in te loggen op jouw account.

Wat is jullie opzegtermijn?

Er is geen opzegtermijn. Je kunt op elk gewenst moment opzeggen of pauzeren. Je ontvangt de producten nog thuis waarvoor je al hebt betaald.

Ik wil mijn abonnement pauzeren/stopzetten, kan dat?

Ja, dit kan. Ga naar inloggen en kies abonnement pauzeren of opzeggen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt jouw abonnement eenvoudig opzeggen of pauzeren door in te loggen op jouw eigen account.

Hoe kan ik jullie afschrijvingen stoppen?

Je kunt je abonnement op elke gewenst moment pauzeren of stopzetten. Ga hiervoor naar inloggen/mijn abonnement.

Ik heb mijn abonnement opgezegd, wanneer ontvang ik de laatste producten?

Je ontvangt de producten nog thuis waarvoor je al hebt betaald. Daarna stopt het abonnement vanzelf.

Klachten

Waar kan ik een probleem/klacht melden?

Stuur een email naar info@elkehondgezond.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Onze merken

Klik op de logo’s voor meer informatie.